f002P: "nik daukat tik"



"Nik daukat tik-tik-tik,
nik daukat tik-tik-tik,
medikuak esan dit besoak mugitzeko:
mugitzeko behin, ta!
mugitzeko berriz, ta!
mugitzeko lautan, ta-ta-ta-ta!
ta-tara-ta-tiri-to!
ta-tara-ta-tiri-to!
uh yeah!

Nik daukat tik-tik-tik,
nik daukat tik-tik-tik,
medikuak esan dit hankak mugitzeko:
mugitzeko behin, ta!
mugitzeko berriz, ta!
mugitzeko lautan, ta-ta-ta-ta!
ta-tara-ta-tiri-to!
ta-tara-ta-tiri-to!
uh yeah!

Nik daukat tik-tik-tik,
nik daukat tik-tik-tik,
medikuak esan dit burua mugitzeko:
mugitzeko behin, ta!
mugitzeko berriz, ta!
mugitzeko lautan, ta-ta-ta-ta!
ta-tara-ta-tiri-to!
ta-tara-ta-tiri-to!
uh yeah!

Nik daukat tik-tik-tik,
nik daukat tik-tik-tik,
medikuak esan dit ipurdia mugitzeko:
mugitzeko behin, ta!
mugitzeko berriz, ta!
mugitzeko lautan, ta-ta-ta-ta!
ta-tara-ta-tiri-to!
ta-tara-ta-tiri-to!
uh yeah!

Nik daukat tik-tik-tik,
nik daukat tik-tik-tik,
medikuak esan dit gorputza mugitzeko:
mugitzeko behin, ta!
mugitzeko berriz, ta!
mugitzeko lautan, ta-ta-ta-ta!
ta-tara-ta-tiri-to!
ta-tara-ta-tiri
-to!
uh yeah!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario